Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Taxi, dobrý den. Kam přistavíme vůz?

Bývala jsem dispečerkou pražské taxislužby. Není to snadná práce, hodně stresu, ale my jsme se s kolegyněmi aspoň hodně nasmály. Dnes, kdy většina zákazníků používá aplikace, už nejspíš zbyl jen ten stres...

 - Kam přistavíme vůz?
- Na Staroměstské náměstí k Orlím hodinkám.
- Prosím??
- No k těm, jak každou hodinu kukají.

- Na jaké jste adrese?
- Na Jarově.
- A kde na Jarově?
- V hospodě.

- Můžete jít, prosím, k bočnímu vchodu obchodního centra?
- Ano. A slečno... To je někde u toho obchodního centra?

- A na jaké jméno to bude?
- Kobylisy.

- Kam, prosím, pojedete?
- K Muzeu. Je tam prý socha nějakýho koně.

- Kam přistavíme vůz?
- Prosím auto do ulice Mylejdy Horákové.

- Kam přistavíme vůz?
- Je to na kopci. Tak to bude asi Praha 5.

- Prosím vůz na Národní třídu před KFC.
- Ano, KFC Národní, posílám.
- Neřekl jsem Národní, ale Národní třída. Hledáte špatnou ulici.

- Jste na venkovním, nebo v podzemním parkingu?
- Já nevím, myslím, že venku.

- Na jakou adresu přistavíme vůz?
- Ulice Kralická. Jede mi loď, za jak dlouho na ní budu?

- Dobrý den, kam přistavíme vůz?
- Křižovatka ulic Lipence a Benátky za Prahou.
- Prosím? To bohužel neexistuje, kde tedy jste?
- No v lese.
- A jaká je tam nejbližší adresa?
- No tak si mě zaměřte, ne?

- Dobrý den, kam přistavíme vůz?
- Karlín 34.
- Jaká je to ulice, prosím?
- No Karlín 34.
- Ano, ale to není ulice, je to část Prahy 8.
- Aha, no tak 5.
- Dobře, ale jaká ulice?
- No metro Florenc, ne?

- Vezu 190 centimetrů dlouhé police, můžete mi poslat vůz?
- Bohužel, největší vozy máme kombi, a tam se to nevejde.
- Aha, to nevadí, tak mi ho pošlete.
- A co povezete?
- No přece barvičky a krabice, ne?

- Dobrý den, na jakou adresu přistavíme vůz?
- No já už jsem si objednal, čekám půl hodiny.
- A objednával jste z tohoto čísla?
- No čekám už půl hodiny.
- Ano, a kam jste si ho objednával?
- No tady, kde čekám už půl hodiny.

- Dobrý den, chtěla bych si objednat taxi, kolik to bude stát? Můžete mi to zjistit?
- Ano. Odkud a kam se pojede?
- Cože? To já nevím, to potřebujete vědět?

- Dobrý den, na jakou adresu přistavíme vůz?
- Ulice McDonaldova hned vedle Slavie.

- Prosím taxi na hlavní nádraží.
- A kde čekáte?
- U Fantomovy kavárny na dálnici.

- A kde vás tam, prosím, najdeme?
- Je to tramvajová zastávka. Jezdí tu autobus číslo 207.

- Prosím přistavit taxi na hlavní nádraží.
- A kde přesně tam jste?
-Tam jako minule, začátkem tohoto roku.

- Prosím přistavit taxi před Tančící dům. To je ten dům, co tančí.

 

Autor: Anna Novacek | úterý 4.12.2018 15:07 | karma článku: 18,93 | přečteno: 655x
  • Další články autora

Anna Novacek

Čekání na obra

Už jako malou holčičku mě děda často brával na Ruzyni. Byl to snad nejoblíbenější cíl našich častých výletů z pražského Karlína.

15.5.2023 v 11:32 | Karma: 11,53 | Přečteno: 291x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Po letech...

Začátkem devadesátých let jsem byla na pionýrském táboře jako praktikantka. Na návštěvu tam přijel syn jednoho z vedoucích se svým kamarádem, oba tehdy byli v prvním nebo druhém ročníku na konzervatoři.

26.4.2023 v 17:17 | Karma: 16,92 | Přečteno: 617x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Já jsem o tom fakt nechtěla psát...

Myslím, že o válce na Ukrajině píše kdekdo, tak co bych k tomu mohla říct. Ale dnešní návštěva fastfoodu byla asi ta poslední kapka. Sice malá, ale zkrátka pohár přetekl.

9.4.2022 v 12:13 | Karma: 33,29 | Přečteno: 1163x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Máme covid aneb Jak se navyšují čísla

Včera byl na testech můj syn i jeho partnerka. Setkali se s námi v době, kdy jsme díky "propracovanému" trasovacímu systému vůbec netušili, že k nějakému rizikovému kontaktu došlo a měli bychom být opatrní.

29.12.2020 v 12:08 | Karma: 31,40 | Přečteno: 1208x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Máme covid? - II.

V sobotu jsme se dozvěděli, že je jeden z nás pozitivní a druhý negativní. Ale jak dál? Jsou v tom docela zmatky...

21.12.2020 v 16:34 | Karma: 15,72 | Přečteno: 620x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Křičte a chovejte se jako racek. Chlapec vyhrál soutěž v imitaci vřískotu mořských ptáků

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...

Izraelský ministr Ben Gvir měl nehodu, auto po nárazu skončilo na střeše

26. dubna 2024  19:04

Izraelský ministr národní bezpečnosti Itamar Ben Gvir měl autonehodu ve městě Ramla ve středu země....

  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1513x
Dřív, než mě budeš pomlouvat a soudit můj život, obuj si mé boty a projdi mou cestu, projdi mou minulost, pociť mé slzy, zažij mou bolest, projdi kroky, které jsem prošla já, zakopni na každém kameni, na kterém jsem zakopla já. Za každým vstaň a jdi dál, tak jako já! A až potom můžeš soudit moje chování a tvrdit, že mě znáš...

Seznam rubrik