Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zelený skřet a Vánoce

Tak tentokrát mě ten uječený zelený skřet (ne, opravdu nemám na mysli Grinche) definitivně naštval. Vzhledem k tomu, že jsem pro něj nějaký čas pracovala, dlouho jsem se snažila o shovívavost. Ale co je moc, to je moc. 

Letos to nebylo poprvé, snad s každou objednávkou byl nějaký problém. Jednou bylo zboží poškozené, podruhé část chyběla, jindy zase bylo dodáno pozdě... Sice mě štvalo ztrácet tím čas, ale pokaždé se to nějak vyřešilo, uplácalo.

K Ježíšku jsem se rozhodla synovi koupit stavebnici. Vím, na poslední chvíli, ale ne nadarmo jsme po celý rok otravováni skřehotáním, že nic není problém. Dodání opravdu problém nebyl. Kupodivu naprosto přesně, vše se zdálo v pořádku. Až do chvíle, než jsem rozbalila balíček.

Přesně uprostřed obrázku na horní straně krabice nějaký mamlas nalepil samolepku, kterou posléze strhnul, samozřejmě, že i s tím obrázkem. Evidentně si to už nějaký pozemšťan objednal a v lepším případě nepřevzal. V tom horším převzal, rozbalil a vrátil, i když žádná stopa tomu nenasvědčuje.

V popisu zboží nebylo ani slovo o tom, že je poničený obal. Koupila jsem zboží nové, nepoužité, nepoškozené, originál zabalené. A místo toho jsem vytáhla tohle... Ráda dávám dárky a ještě raději dávám dárky hezké, takže mě to fakt naštvalo. Bohužel jsem objednávku poslala opravdu na poslední chvíli, takže už s tím nemohu nic udělat. Hanba mě bude fackovat, až tohle budu předávat... Na tenhle e-shop jsem se opravdu spolehla naposledy.

No nic. Syn naštěstí pochopil, že to není šunt z tržnice, ale že jen tomu zelenému zmetkovi ujela ruka. A já se holt naučím dárky objednávat jinde.

 

Autor: Anna Novacek | čtvrtek 27.12.2018 16:10 | karma článku: 19,99 | přečteno: 768x
  • Další články autora

Anna Novacek

Čekání na obra

Už jako malou holčičku mě děda často brával na Ruzyni. Byl to snad nejoblíbenější cíl našich častých výletů z pražského Karlína.

15.5.2023 v 11:32 | Karma: 11,53 | Přečteno: 291x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Po letech...

Začátkem devadesátých let jsem byla na pionýrském táboře jako praktikantka. Na návštěvu tam přijel syn jednoho z vedoucích se svým kamarádem, oba tehdy byli v prvním nebo druhém ročníku na konzervatoři.

26.4.2023 v 17:17 | Karma: 16,92 | Přečteno: 617x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Já jsem o tom fakt nechtěla psát...

Myslím, že o válce na Ukrajině píše kdekdo, tak co bych k tomu mohla říct. Ale dnešní návštěva fastfoodu byla asi ta poslední kapka. Sice malá, ale zkrátka pohár přetekl.

9.4.2022 v 12:13 | Karma: 33,29 | Přečteno: 1163x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Máme covid aneb Jak se navyšují čísla

Včera byl na testech můj syn i jeho partnerka. Setkali se s námi v době, kdy jsme díky "propracovanému" trasovacímu systému vůbec netušili, že k nějakému rizikovému kontaktu došlo a měli bychom být opatrní.

29.12.2020 v 12:08 | Karma: 31,40 | Přečteno: 1208x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Máme covid? - II.

V sobotu jsme se dozvěděli, že je jeden z nás pozitivní a druhý negativní. Ale jak dál? Jsou v tom docela zmatky...

21.12.2020 v 16:34 | Karma: 15,72 | Přečteno: 620x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno 

Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Největší hrozbou je ruský imperialismus, řekl Lipavský v Budapešti

26. dubna 2024  11:05,  aktualizováno  11:58

Český ministr Jan Lipavský na setkání se svým maďarským protějškem Péterem Szijjártóem uvedl, že...

Danko dostal za nabouraný semafor pokutu a zákaz řízení. A šel zametat

26. dubna 2024,  aktualizováno  11:26

Předseda Slovenské národní strany (SNS) Andrej Danko oznámil, že dostal pokutu 900 eur (zhruba 22...

  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1513x
Dřív, než mě budeš pomlouvat a soudit můj život, obuj si mé boty a projdi mou cestu, projdi mou minulost, pociť mé slzy, zažij mou bolest, projdi kroky, které jsem prošla já, zakopni na každém kameni, na kterém jsem zakopla já. Za každým vstaň a jdi dál, tak jako já! A až potom můžeš soudit moje chování a tvrdit, že mě znáš...

Seznam rubrik