Nebylo by lepší Českou poštu zrušit?

11. 01. 2019 12:51:06
Po opravdu hodně dlouhé době jsem si objednala doručení balíčku prostřednictvím České pošty. Nechtělo se mi nikam chodit, tak jsem si řekla, že mi ho přivezou až pod nos, i když to třeba bude trvat trochu déle. Chyba lávky.

Samozřejmě, že jsem zaplatila službu Balík do ruky. Do práce, kde je jistota, že vždycky někdo je. Mile mě překvapilo, že už druhý den po odeslání mi přišla SMS, že nazítří budou balíček doručovat.

Další den se ovšem nic nedělo, až navečer mi přišla další zpráva, že balík je uložen na poště, kde si ho mám vyzvednout. Volala jsem tedy na poštu, že si přeji jej doručit na adresu, tak, jak jsem zaplatila. Odpověď "Musíte přijít na poštu" mě uzemnila. Musím? MUSÍM??? Já jsem přece zákazník, který si zvolil a zaplatil takovou službu právě proto, aby na poštu NEMUSEL.

Balík je poškozen, musíte přijít. V SMS není jediná zmínka o poškození. Na moji odpověď, že jej převezmu, až mi jej doručí, nebo ať jej pošlou zpět, odvětila, že doručit jej nemohou a zaslat zpět dříve než za 14 dnů také ne. MUSÍM přijít na poštu a vyřešit to tam.

Napsala jsem tedy reklamaci přes web. Za další tři dny se mi ozval pán a znovu: Musíte! Ale mě přece nezajímá, že to poškodili, to je jejich problém, ne můj. Na mou námitku, že jsem si zaplatila službu a chci, abych ji také dostala, mi odvětil, že to tak mají v podmínkách. A že když pojedu tramvají načerno a chytí mě revizor, že se taky nebudu moci vymlouvat, že jsem nevěděla, že mám zaplatit... Přiznám se, na chvíli mi došla jakákoli slova. Když jsem se ho zeptala, co mi to povídá za nesmysly, začal na mě zvyšovat hlas, takže jsem zavěsila.

S prodejcem jsem se domluvila, že až se balíček vrátí zpět, odešlou jej znovu, tentokrát pro jistotu jakýmkoli jiným způsobem, jen ne poštou.

Tímto jsem s Českou poštou definitivně skončila. A doufám, že internetové obchody brzy pochopí, že nabízet přepravu prostřednictvím tohoto zkostnatělého gigantu je jen ztráta času.

Autor: Anna Novacek | pátek 11.1.2019 12:51 | karma článku: 34.51 | přečteno: 1646x

Další články blogera

Anna Novacek

Čekání na obra

Už jako malou holčičku mě děda často brával na Ruzyni. Byl to snad nejoblíbenější cíl našich častých výletů z pražského Karlína.

15.5.2023 v 11:32 | Karma článku: 11.21 | Přečteno: 291 | Diskuse

Anna Novacek

Po letech...

Začátkem devadesátých let jsem byla na pionýrském táboře jako praktikantka. Na návštěvu tam přijel syn jednoho z vedoucích se svým kamarádem, oba tehdy byli v prvním nebo druhém ročníku na konzervatoři.

26.4.2023 v 17:17 | Karma článku: 16.92 | Přečteno: 617 | Diskuse

Anna Novacek

Já jsem o tom fakt nechtěla psát...

Myslím, že o válce na Ukrajině píše kdekdo, tak co bych k tomu mohla říct. Ale dnešní návštěva fastfoodu byla asi ta poslední kapka. Sice malá, ale zkrátka pohár přetekl.

9.4.2022 v 12:13 | Karma článku: 33.29 | Přečteno: 1163 | Diskuse

Další články z rubriky Osobní

Tereza Ledecká

I duše mohou plakat

Někdy potkáte někoho, bez koho už nedokážete žít..., a tak, když vás osud rozdělí a pak následně zase spojí, neváháte ani chviličku... Pro Marušku...

29.3.2024 v 11:16 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 60 |

Tereza Ledecká

IQ tykve ?

Jednou v Básnících se Štěpán Šafránek zeptal pana profesora, "Jak člověk pozná, že je blb?" Pamatujete, co mu na to odpověděl? "Chytrej člověk to nepozná nikdy, a blbci je to jedno!" Tak vám přeju, ať nikdy nedojdete poznání...

28.3.2024 v 14:15 | Karma článku: 13.65 | Přečteno: 244 |

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 13.69 | Přečteno: 1497 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 22.66 | Přečteno: 474 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.93 | Přečteno: 297 |
Počet článků 39 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1507

Dřív, než mě budeš pomlouvat a soudit můj život, obuj si mé boty a projdi mou cestu, projdi mou minulost, pociť mé slzy, zažij mou bolest, projdi kroky, které jsem prošla já, zakopni na každém kameni, na kterém jsem zakopla já. Za každým vstaň a jdi dál, tak jako já! A až potom můžeš soudit moje chování a tvrdit, že mě znáš...

Seznam rubrik

více

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...