Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Blogová nenávist

Před pár dny jsem napsala blog o kuřácích a uživatelích elektronických cigaret. Nemyslím, že jsem byla nějak přehnaně radikální, ovšem reakce mě zaskočily.

Překvapila mě ta hrozná nenávist v diskusi pod mým blogem. Výpady se kupodivu netýkaly jen mně, ale "nadávali si" i přispěvatelé mezi sebou. 

Když čtu nějaký blog, většinou si diskusi přečtu jen v případě, že do ní mám čím přispět. Tak jsem si teď pár takových diskusí otevřela, abych viděla, zda jsem výjimka a nebo ne - no, nevím, jestli mám být ráda, že v tom nejsem sama :)

Myslím si, že žijeme v době, kdy každý má právo vyjádřit svůj názor. A že každý může na tento názor reagovat. Ale proč hned tak nenávistně? To jsem píchla do vosího hnízda? 

A všimla jsem si ještě jedné věci. Většina těchto "diskutujících" jsou sice lidé zaregistrovaní na idnes, nicméně nemají o sobě vyplněny žádné informace, natož, aby psali svůj vlastní blog. Ale hejtovat jiné, to jim jde výtečně. 

Jen by mě zajímalo, zda by takoví hrdinové byli i z očí do očí, nebo jim vyhovuje schovávat se za monitor. Za sebe tipuju tu druhou alternativu.

Autor: Anna Novacek | pondělí 6.5.2019 8:41 | karma článku: 18,71 | přečteno: 983x
  • Další články autora

Anna Novacek

Čekání na obra

Už jako malou holčičku mě děda často brával na Ruzyni. Byl to snad nejoblíbenější cíl našich častých výletů z pražského Karlína.

15.5.2023 v 11:32 | Karma: 11,53 | Přečteno: 291x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Po letech...

Začátkem devadesátých let jsem byla na pionýrském táboře jako praktikantka. Na návštěvu tam přijel syn jednoho z vedoucích se svým kamarádem, oba tehdy byli v prvním nebo druhém ročníku na konzervatoři.

26.4.2023 v 17:17 | Karma: 16,92 | Přečteno: 617x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Já jsem o tom fakt nechtěla psát...

Myslím, že o válce na Ukrajině píše kdekdo, tak co bych k tomu mohla říct. Ale dnešní návštěva fastfoodu byla asi ta poslední kapka. Sice malá, ale zkrátka pohár přetekl.

9.4.2022 v 12:13 | Karma: 33,29 | Přečteno: 1163x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Máme covid aneb Jak se navyšují čísla

Včera byl na testech můj syn i jeho partnerka. Setkali se s námi v době, kdy jsme díky "propracovanému" trasovacímu systému vůbec netušili, že k nějakému rizikovému kontaktu došlo a měli bychom být opatrní.

29.12.2020 v 12:08 | Karma: 31,40 | Přečteno: 1208x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Máme covid? - II.

V sobotu jsme se dozvěděli, že je jeden z nás pozitivní a druhý negativní. Ale jak dál? Jsou v tom docela zmatky...

21.12.2020 v 16:34 | Karma: 15,72 | Přečteno: 620x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Máme covid? - I.

Od počátku druhé vlny jsme prakticky izolovaní od okolního světa, takže jsme si mysleli, že se nám onemocnění vyhne. Chyba lávky - přišlo... ale s mnoha otazníky.

20.12.2020 v 9:50 | Karma: 25,10 | Přečteno: 1048x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Lháři, lháři, lháři

Vím, že jsem nejméně tisícíprvá, která píše o "koronakrizi". Jenomže tento víkend mě přesvědčil, že nás ovládly a zhysterizovaly fakt jen lži...

14.12.2020 v 9:58 | Karma: 34,18 | Přečteno: 1171x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

O nenávisti, manipulaci a intrikách...

Kdyby to Emma nezažila na vlastní kůži, nikdy by nevěřila, že je něco takového mezi civilizovanými dospělými lidmi vůbec možné. Pořád doufá, že se z toho snu probudí... Už jen proto, že zkrátka schází důvod toho všeho.

4.10.2020 v 18:19 | Karma: 18,63 | Přečteno: 815x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Už nechci pejska

Před sedmnácti lety jsem si na svém tehdejším partnerovi doslova vyvzdorovala psa. Trvalo mi to mnoho měsíců, než jsem ho přesvědčila, a když konečně souhlasil, ještě tentýž den se Nikki stal členem naší rodiny.

28.8.2020 v 8:36 | Karma: 30,14 | Přečteno: 1602x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Moli válečníci

Někdy počátkem roku se nám doma objevili moli. Nejdřív pár jedinců, kterých jsme se zbavovali plácnutím, ale za pár týdnů jsme boj s nimi začali prohrávat. A to trvá vlastně dodnes...

15.7.2020 v 14:56 | Karma: 18,16 | Přečteno: 523x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Včera jsem se dívala na rasistický film

Nebudu se vůbec vyjadřovat k zabití černocha bělochem, nebo taky grázla policistou, ani k tomu infernu, které se potom rozpoutalo. Myslím, že názorů bylo dost a dost a není třeba to znovu pitvat.

13.7.2020 v 8:48 | Karma: 37,99 | Přečteno: 1619x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Já se tak stydííím...

Už dlouho jsem nenapsala žádný blog - všechna témata se mi zdála moc negativní... Jestli tohle je pozitivní, nevím. Snad jo, už mi cukají koutky.

7.7.2020 v 19:18 | Karma: 13,07 | Přečteno: 682x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Nemáš prachy? Oslepneš...

Syn se vrátil od očního lékaře s diagnózou, jejíž název jsem nikdy předtím neslyšela. Obrátila jsem se tedy na Google. To, co jsem našla, mě vůbec nepotěšilo, a další šok mě čekal ve chvíli, kdy jsem klikla na ceník zákroků.

8.12.2019 v 15:16 | Karma: 21,57 | Přečteno: 687x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Příliš slušní řidiči

Dnes cestou do práce jsem se setkala hned s několika slušnými řidiči. Bohužel s až příliš slušnými řidiči...

2.10.2019 v 13:15 | Karma: 21,31 | Přečteno: 793x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Kolečko se točí aneb Mimozemšťan trénuje pozemšťana

Zase ten zelenej skřehotavej šmejd. Tentokrát si mě pořádně vychutnal. A přitom jsem u něj chtěla jen nakoupit. Nic víc.

28.9.2019 v 13:29 | Karma: 15,43 | Přečteno: 580x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Černočerná tma

Tuto sobotu jsem strávila na venkově. Po hrozně dlouhé době. A cestou do Prahy jsem si uvědomila, o co nás velkoměsto okrádá - o tmu.

23.9.2019 v 12:28 | Karma: 12,83 | Přečteno: 243x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

O toleranci i zaťatých diskutujících

V některých reakcích pod svým posledním blogem o maratoncích v Praze, a vlastně i pod jedním starším, o zákazu kouření, jsem byla nařčena z netolerance.

2.8.2019 v 19:30 | Karma: 22,45 | Přečteno: 726x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Maratonci všech zemí... přerazte si hnáty!

Vím, že název tohoto blogu je necitlivý, možná i nekorektní... Ale z doby, kdy jsem pracovala na dispečinku taxislužby, jsem si proti všem zbytečným uzavírkám města vypěstovala docela slušnou averzi.

27.7.2019 v 18:18 | Karma: 47,26 | Přečteno: 15680x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Bezplatná lékařská péče

rovná se žádná lékařská péče? Jinak si totiž svoji včerejší "honbu za ošetřením" nedovedu vysvětlit.

28.5.2019 v 10:37 | Karma: 31,09 | Přečteno: 2023x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Ztracená malá holčička

Nikdy jsem nijak zvlášť nepřemýšlela o tom, co dělat v případě, že na ulici najdu osamělé, ztracené dítě. Proto mě taky zaskočilo, když se dneska vedle mě ozvalo: Dobrý den, já jsem se ztratila.

13.5.2019 v 17:34 | Karma: 29,02 | Přečteno: 1418x | Diskuse| Osobní
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1513x
Dřív, než mě budeš pomlouvat a soudit můj život, obuj si mé boty a projdi mou cestu, projdi mou minulost, pociť mé slzy, zažij mou bolest, projdi kroky, které jsem prošla já, zakopni na každém kameni, na kterém jsem zakopla já. Za každým vstaň a jdi dál, tak jako já! A až potom můžeš soudit moje chování a tvrdit, že mě znáš...

Seznam rubrik