Já se tak stydííím...

7. 07. 2020 19:18:58
Už dlouho jsem nenapsala žádný blog - všechna témata se mi zdála moc negativní... Jestli tohle je pozitivní, nevím. Snad jo, už mi cukají koutky.

Moje staré auto už mě pár dnů zlobí - na palubní desce na mě vyčítavě svítí baterčička, stěrače stírají stále pomaleji... Ale nemám moc na výběr, teď jezdit musím, každý den vozím svého nemocného pejska, a když to pokaždé nastartuje, tak co :) A servis už je objednaný.

O víkendu autíčko odpočívalo, ale v pondělí musí do práce, stejně jako já. Nastartovalo hezky, pro jistotu jsem vypnula rádio a odpojila nabíječku telefonu, blinkry dávám na nezbytně nutnou dobu, klimatizaci taky raději nechávám vypnutou. Snad to přežiju, než se do toho servisu dostanu.

I domů z práce mě poslušně přivezlo. V půli cesty se sice divoce rozblikaly snad všechny kontrolky, které má, aby vzápětí celá palubní deska úplně pohasla. Trochu mě vyděsilo to, že neslyším ani cvakání blinkrů, ale čekala mě poslední odbočka, to prostě musím dojet. Když jsem se před domem chystala zaparkovat, došla autu nejspíš trpělivost. Prostě chcíplo. Na mé pokusy o nastartování jen unaveně heklo a nic.

Stála jsem šikmo přes ulici, naštěstí ne příliš frekventovanou. Nikdy, nikdy jsem nesestavovala výstražný trojúhelník. Dnes jsem tedy měla premiéru. Trojúhelník, který jsem vylovila z kufru, zřejmě už byl sestavován mnohokrát, za chvíli jsem byla od rzi umouněná snad všude.

Chvíli jsem se tam bezradně motala, váhala, zda nemám na pomoc zavolat městskou policii, dokonce jsem se neúspěšně snažila auto odtlačit.

Působí mi určité problémy oslovit na ulici neznámého muže, ale v tuto chvíli to asi byla jediná možnost, jak auto odklidit trochu stranou. Požádala jsem tedy dva sportovce, kteří byli opodál, o pomoc. Byli velmi ochotní, mile mě překvapilo, že lidé nejsou tak lhostejní, jak se často píše.

Jeden z mužů mě požádal, abych sedla do auta, a oni že mě odtlačí. Protože však dobře vím o své (ne)schopnosti zaparkovat bokem k chodníku, představila jsem si, jak se nadřou, a raději se snažila je přesvědčit, že ten kousek to odtlačíme společnými silami a s řízením zvenku. Pán tedy pouze chtěl odemknout volant. Jakmile zasunul klíček, palubka se rozzářila jasným světlem. V tu chvíli jsem si připadala jako totální husa. On nastartoval a velmi laskavě auto zaparkoval.

Omlouvala jsem se natisíckrát, že opravdu to bylo úplně zdechlé, že to ani nebliklo, že, že, že... V duchu jsem si nadávala, proč jsem nejdřív nezkusila nastartovat sama. No nenapadlo mě to, chvíli počkat a pak to vyzkoušet.

Vzali to s humorem. Já se šla vydýchat do parku, připadala jsem si jako obstarožní diblík, který neví, jakým způsobem chlapa upoutat. Hřiště, na kterém pak cvičili, jsem pro jistotu obešla velkým obloukem.

Ale teď už se tomu směju taky.

Nicméně negativní dohru to mělo. Po telefonátu na pojišťovnu jsem se dozvěděla, že sice mám v pojistce asistenční služby, ale na tenhle případ se, světe div se, nevztahují...

Autor: Anna Novacek | úterý 7.7.2020 19:18 | karma článku: 12.46 | přečteno: 682x

Další články blogera

Anna Novacek

Čekání na obra

Už jako malou holčičku mě děda často brával na Ruzyni. Byl to snad nejoblíbenější cíl našich častých výletů z pražského Karlína.

15.5.2023 v 11:32 | Karma článku: 11.21 | Přečteno: 291 | Diskuse

Anna Novacek

Po letech...

Začátkem devadesátých let jsem byla na pionýrském táboře jako praktikantka. Na návštěvu tam přijel syn jednoho z vedoucích se svým kamarádem, oba tehdy byli v prvním nebo druhém ročníku na konzervatoři.

26.4.2023 v 17:17 | Karma článku: 16.92 | Přečteno: 617 | Diskuse

Anna Novacek

Já jsem o tom fakt nechtěla psát...

Myslím, že o válce na Ukrajině píše kdekdo, tak co bych k tomu mohla říct. Ale dnešní návštěva fastfoodu byla asi ta poslední kapka. Sice malá, ale zkrátka pohár přetekl.

9.4.2022 v 12:13 | Karma článku: 33.29 | Přečteno: 1163 | Diskuse

Další články z rubriky Osobní

Jiří Kačír

Recenze hry Baldur's Gate 3 a nových pravidel D&D 5E

Baldurs Gate 3 je RPG hra postavená na pravidlech Dungeons & Dragons, konkrétně na jejich nejnovější verzi 5E. Oproti verzím 3.5 a 4.0, které se používaly někdy od roku 2000 až do teď, se ve verzi 5E provedla spousta změn.

17.3.2024 v 13:41 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 60 | Diskuse

Vlastík Fürst

Dě-da nebo dědek plesnivý

Blíží se jaro a s ním doba, kdy se do ulic vyrojí spousta lehce přioděných slečen a dam. A tak se možná my, co jsme většinově orientovaní, od těch krasavic zase dočkáme nějakého nelichotivého komentáře.

16.3.2024 v 8:30 | Karma článku: 25.51 | Přečteno: 520 | Diskuse

Vlastík Fürst

S Ním jsem silný

David pokračuje ve své písni. Už v ní stihl Stvořiteli říci vše, co ho trápí. Sdílí se s ním o své obavy z toho, že jeho vojsko bez pomoci shůry prohraje. Strach mu ale nahání i mlčení nebes.

8.3.2024 v 19:10 | Karma článku: 12.36 | Přečteno: 205 | Diskuse

Vít Olmer

Bitva o důchod (humoreska)

Nedávno jsem se dočetl, že nějaká paní měla z vyřizování svého důchodu hlavu jak pátrací balon. Chtěl bych ji utěšit...

8.3.2024 v 19:08 | Karma článku: 43.99 | Přečteno: 8015 | Diskuse

Tien Tran Tat

Koupil bych si průvodce po Vietnamu? Spíš nekoupil

Nedávno jsem v ruce držel průvodce po Vietnamu. Publikováno v roce 2018. Není to jediný průvodce, který jsem prolistoval. Vždycky mě zaujme filmové doporučení. Většinou nabídka amerických válečných filmů. Rozčiluje mě to.

6.3.2024 v 8:24 | Karma článku: 23.74 | Přečteno: 409 | Diskuse
Počet článků 39 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1507

Dřív, než mě budeš pomlouvat a soudit můj život, obuj si mé boty a projdi mou cestu, projdi mou minulost, pociť mé slzy, zažij mou bolest, projdi kroky, které jsem prošla já, zakopni na každém kameni, na kterém jsem zakopla já. Za každým vstaň a jdi dál, tak jako já! A až potom můžeš soudit moje chování a tvrdit, že mě znáš...

Seznam rubrik

více

Nutný výchovný pohlavek, souhlasí Bouček i Havlová s přerušením projevu na Lvu

Moderátor Libor Bouček ostře zareagoval na kauzu ohledně délky proslovu režisérky Darji Kaščejevové na předávání cen...

Švábi, vši a nevychované děti. Výměna manželek skončila už po pěti dnech

Nová Výměna manželek trvala jen pět dní, přesto přinesla spoustu vyhrocených situací. Martina ze Znojma se pokoušela...

Vyzkoušeli jsme podvod z Aliexpressu. Může vás přijít draho, i po letech

Nakoupili jsme na Aliexpressu a pěkně se spálili. Jednu USB paměť, dvě externí SSD a jeden externí HDD. Ve třech...

Chtěli, abych se vyspala s Baldwinem kvůli jeho výkonu, říká Sharon Stone

Herečka Sharon Stone (66) jmenovala producenta, který jí řekl, aby se vyspala s hercem Williamem Baldwinem (61). Měla...

Byla to láska na první pohled, říká hvězda Gilmorek o manželství s modelkou

Milo Ventimiglia (46), představitel Jesse ze seriálu Gilmorova děvčata nebo Jacka Pearsona ze seriálu Tohle jsme my, je...