Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Některé zkušenosti jsou k nezaplacení. Já jsem prodal auto kolegovi. Neustále jsem ho uháněl kvůli převodu. Nakonec jsme smlouvu zrušili, auto jsem přivezl domů a budu vyřizovat likvidaci. Bohužel, za tu poměrně krátkou dobu stihl vozidlo dostat do stavu, kdy je likvidace nejlepší možné řešení.

0 0
možnosti
Foto

I12v49a82n 38V89e64s77e91l71ý

15. 12. 2018 18:39

Nevím jak u vás, ale mojí neteři (píšu níže) na likvidaci stačil jeden telefonát a pro auto si ve smluvený čas přijeli a za pár dní přišlo to, pro odhlášení, potřebné potvrzení o ekologické likvidaci.

0 0
možnosti

:-).......také jsem takhle naletěl, kupce na staré auto mi zprostředkoval známý. Užil jsem si měsíce strachu, nakonec to jaksi dopadlo, protože to naštěstí nikdo z úřadů nezkoumal! R^

1 0
možnosti
Foto

I75v98a72n 64V35e80s97e72l12ý

14. 12. 2018 14:34

Víte mám neteř co měla starší auto a dostala novější. Ačkoliv neinzerovala dostala nabídku za stěrač protože déle stálo před domem. Když si dala dohromady čas s evidenční kontrolou a převodem a nabízenou cenu tak zjistila že to nestojí za to. Teď dostala podobnou nabídku na to novější a tentokrát by to zabralo stejný čas a finanční profit by byl ještě horší. Takže už druhé její auto se sveze na bezplatném odtahu do šrotu a ona jen dojde s techničákem, tabulkami RZ a potvrzením o ekologické likvidaci auto odhlásit. Nezbývá než si na takové konce našich miláčků, které jsme včas nenahradili novými, zvyknout.

3 0
možnosti
Foto

Máte naprostou pravdu. Chybami se člověk učí. Doufám, že tohle ustojíme a nějak vyřešíme, ale podruhé už nic takového podstupovat nebudu. Žádné peníze za to nestojí.

2 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1513x
Dřív, než mě budeš pomlouvat a soudit můj život, obuj si mé boty a projdi mou cestu, projdi mou minulost, pociť mé slzy, zažij mou bolest, projdi kroky, které jsem prošla já, zakopni na každém kameni, na kterém jsem zakopla já. Za každým vstaň a jdi dál, tak jako já! A až potom můžeš soudit moje chování a tvrdit, že mě znáš...

Seznam rubrik