Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MN

To dání přesnosti zprava na kruháku řidičem který jel včera přede mnou bylo pro mne a řadu šoférů za mnou (ten dobrák ucpal celý kruhák) asi stejně šokující jako pro vás.

0 0
možnosti
Foto

Minulý týden jsem jel v Praze po magistrále směrem ven z Prahy a na Kačerově sjížděl na Jižní spojku, přede mnou se nějak zvláštně chovalo jedno auto a už jsem tušil co by mohlo nastat. A taky se to stalo, při nájezdu na tu Jižní spojku dotyčná dáma zastavila v připojovacím pruhu a dávale přednost všem co jeli okolo. Pro neznalé se jedná a o dvě silnice pro motorová vozidla, takže zastavení v připojovacím pruhu se jaksi neočekává. Pro méně zkušené by to mohla být docela honička.

0 0
možnosti
Foto

Na začátku připojovacího pruhu.

0 0
možnosti

Jojo.

Ze všeho nejlepší jsou dobráci, co zastaví na zelenou, aby pustili chodce jdoucí na červenou.

3 0
možnosti
Foto

I77v58a79n 11V19e66s27e21l33ý

2. 10. 2019 14:55

Jo, to se mi stalo už dvakrát a dokonce na stejném místě a nedávno tam přijíždím v protisměru a u semaforu v levém stojí dodávka na červenou. Když jsem byl cca sto metrů od křižovatky padla zelená a já málem v pravém pruhu srazil paní (nebyla invalidní nebo přestárlá) co se hnala do Lidlu na červenou a já ji za tou dodávkou neviděl.

0 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1513x
Dřív, než mě budeš pomlouvat a soudit můj život, obuj si mé boty a projdi mou cestu, projdi mou minulost, pociť mé slzy, zažij mou bolest, projdi kroky, které jsem prošla já, zakopni na každém kameni, na kterém jsem zakopla já. Za každým vstaň a jdi dál, tak jako já! A až potom můžeš soudit moje chování a tvrdit, že mě znáš...

Seznam rubrik