Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nastesti Vy nebudete rozhodovat vo tom,co je a neni rasismus

Vo tom rozhodujeme My Strana !!!!

0 0
možnosti

Je tu snaha nejspíš bílých progresivistů vymazat otrokářství z historie. Nebo spíš myšlenku, že ne všichni otroci trpěli. Vždyť za Antiky se někteří sami prodávali do otroctví, když svoboda hrozila vyhladověním. Otrok měl totiž právo ze zákona na dvě jídla denně, svobodný nic takového neměl.

Já spíš nechápu, koho uráží Forrest Gump. Od samého začátku to byl satirický snímek dělající si legraci ze všeho, hlavně z mentálně postiženého hlavního hrdiny. Pokud nová kulturní fronta bude pokračovat tímto tempem, skončí v trezoru víc filmů než za komoušů.

7 0
možnosti

jezuiti sice pálili "nevhodné" knihy, ale narozdíl od dnešních aktivistů sami byli vzdělaní a vzdělanost šířili .. dnešní tupé stádo bez vlastního názoru vedené "vzdělanci" z genderových a podobných studií by jim bylo k smíchu

7 0
možnosti

Když to zobecníme, pluralita názorů je utopie. Vždycky má nějaká skupinka navrch a ta potírá názory, které ji nevyhovují. Jednou je to vládní strana v čele s "El presidente", podruhé je to liberální fronta v čela v masmédií.

0 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1513x
Dřív, než mě budeš pomlouvat a soudit můj život, obuj si mé boty a projdi mou cestu, projdi mou minulost, pociť mé slzy, zažij mou bolest, projdi kroky, které jsem prošla já, zakopni na každém kameni, na kterém jsem zakopla já. Za každým vstaň a jdi dál, tak jako já! A až potom můžeš soudit moje chování a tvrdit, že mě znáš...

Seznam rubrik