Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Našla jsem to na stránce planes.cz - Očekáváme.

0 0
možnosti

P90e56t98r 84L35o11r89e27n10c

15. 5. 2023 20:57

Dobrý den, kde prosím získáte tu informaci, že sem přiletí A380 v rámci těch výcvikových letů?

To byla asi ta sobotní Lufthansa z Prahy do Vídně?

A380 je velice ladné letadlo. A dá se poznat po sluchu. To se takhle hrabu v zahradě v Hostivaři, když tu vrumvrumvrumvrum - tichý brum plný nekompromisní síly. Kouknu nahoru a samozřejmě, je to ona, bílá plechová vlašťovička. Už aby ji sem zpátky nasadili i Emirates. Zatím místo ní posílají "Triplsedmu", což je sice taky konstruktérský klenot, ale nejhezčí z velkých letadel je A380.

1 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1513x
Dřív, než mě budeš pomlouvat a soudit můj život, obuj si mé boty a projdi mou cestu, projdi mou minulost, pociť mé slzy, zažij mou bolest, projdi kroky, které jsem prošla já, zakopni na každém kameni, na kterém jsem zakopla já. Za každým vstaň a jdi dál, tak jako já! A až potom můžeš soudit moje chování a tvrdit, že mě znáš...

Seznam rubrik