Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Nebylo by lepší Českou poštu zrušit?

Po opravdu hodně dlouhé době jsem si objednala doručení balíčku prostřednictvím České pošty. Nechtělo se mi nikam chodit, tak jsem si řekla, že mi ho přivezou až pod nos, i když to třeba bude trvat trochu déle. Chyba lávky.

Samozřejmě, že jsem zaplatila službu Balík do ruky. Do práce, kde je jistota, že vždycky někdo je. Mile mě překvapilo, že už druhý den po odeslání mi přišla SMS, že nazítří budou balíček doručovat. 

Další den se ovšem nic nedělo, až navečer mi přišla další zpráva, že balík je uložen na poště, kde si ho mám vyzvednout. Volala jsem tedy na poštu, že si přeji jej doručit na adresu, tak, jak jsem zaplatila. Odpověď "Musíte přijít na poštu" mě uzemnila. Musím? MUSÍM??? Já jsem přece zákazník, který si zvolil a zaplatil takovou službu právě proto, aby na poštu NEMUSEL. 

Balík je poškozen, musíte přijít. V SMS není jediná zmínka o poškození. Na moji odpověď, že jej převezmu, až mi jej doručí, nebo ať jej pošlou zpět, odvětila, že doručit jej nemohou a zaslat zpět dříve než za 14 dnů také ne. MUSÍM přijít na poštu a vyřešit to tam.

Napsala jsem tedy reklamaci přes web. Za další tři dny se mi ozval pán a znovu: Musíte! Ale mě přece nezajímá, že to poškodili, to je jejich problém, ne můj. Na mou námitku, že jsem si zaplatila službu a chci, abych ji také dostala, mi odvětil, že to tak mají v podmínkách. A že když pojedu tramvají načerno a chytí mě revizor, že se taky nebudu moci vymlouvat, že jsem nevěděla, že mám zaplatit... Přiznám se, na chvíli mi došla jakákoli slova. Když jsem se ho zeptala, co mi to povídá za nesmysly, začal na mě zvyšovat hlas, takže jsem zavěsila.

S prodejcem jsem se domluvila, že až se balíček vrátí zpět, odešlou jej znovu, tentokrát pro jistotu jakýmkoli jiným způsobem, jen ne poštou. 

Tímto jsem s Českou poštou definitivně skončila. A doufám, že internetové obchody brzy pochopí, že nabízet přepravu prostřednictvím tohoto zkostnatělého gigantu je jen ztráta času. 

 

 

 

 

 

 

Autor: Anna Novacek | pátek 11.1.2019 12:51 | karma článku: 34,51 | přečteno: 1646x
  • Další články autora

Anna Novacek

Čekání na obra

Už jako malou holčičku mě děda často brával na Ruzyni. Byl to snad nejoblíbenější cíl našich častých výletů z pražského Karlína.

15.5.2023 v 11:32 | Karma: 11,53 | Přečteno: 291x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Po letech...

Začátkem devadesátých let jsem byla na pionýrském táboře jako praktikantka. Na návštěvu tam přijel syn jednoho z vedoucích se svým kamarádem, oba tehdy byli v prvním nebo druhém ročníku na konzervatoři.

26.4.2023 v 17:17 | Karma: 16,92 | Přečteno: 617x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Já jsem o tom fakt nechtěla psát...

Myslím, že o válce na Ukrajině píše kdekdo, tak co bych k tomu mohla říct. Ale dnešní návštěva fastfoodu byla asi ta poslední kapka. Sice malá, ale zkrátka pohár přetekl.

9.4.2022 v 12:13 | Karma: 33,29 | Přečteno: 1163x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Máme covid aneb Jak se navyšují čísla

Včera byl na testech můj syn i jeho partnerka. Setkali se s námi v době, kdy jsme díky "propracovanému" trasovacímu systému vůbec netušili, že k nějakému rizikovému kontaktu došlo a měli bychom být opatrní.

29.12.2020 v 12:08 | Karma: 31,40 | Přečteno: 1208x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Máme covid? - II.

V sobotu jsme se dozvěděli, že je jeden z nás pozitivní a druhý negativní. Ale jak dál? Jsou v tom docela zmatky...

21.12.2020 v 16:34 | Karma: 15,72 | Přečteno: 620x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Podvodník prodával falešné vstupenky na koncerty i sport, naletělo mu 500 lidí

26. dubna 2024  12:50

Falešné vstupenky na kulturní a sportovní akce nabízel na internetu muž z Uherskohradišťska, který...

V kontejneru vzplála stará elektrobaterie, patrně kvůli technické závadě

26. dubna 2024  12:45

Zřejmě závada na staré elektrobaterii způsobila páteční požár kontejneru na skladování...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno 

Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1513x
Dřív, než mě budeš pomlouvat a soudit můj život, obuj si mé boty a projdi mou cestu, projdi mou minulost, pociť mé slzy, zažij mou bolest, projdi kroky, které jsem prošla já, zakopni na každém kameni, na kterém jsem zakopla já. Za každým vstaň a jdi dál, tak jako já! A až potom můžeš soudit moje chování a tvrdit, že mě znáš...

Seznam rubrik