Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Blogová nenávist

Před pár dny jsem napsala blog o kuřácích a uživatelích elektronických cigaret. Nemyslím, že jsem byla nějak přehnaně radikální, ovšem reakce mě zaskočily.

Překvapila mě ta hrozná nenávist v diskusi pod mým blogem. Výpady se kupodivu netýkaly jen mně, ale "nadávali si" i přispěvatelé mezi sebou. 

Když čtu nějaký blog, většinou si diskusi přečtu jen v případě, že do ní mám čím přispět. Tak jsem si teď pár takových diskusí otevřela, abych viděla, zda jsem výjimka a nebo ne - no, nevím, jestli mám být ráda, že v tom nejsem sama :)

Myslím si, že žijeme v době, kdy každý má právo vyjádřit svůj názor. A že každý může na tento názor reagovat. Ale proč hned tak nenávistně? To jsem píchla do vosího hnízda? 

A všimla jsem si ještě jedné věci. Většina těchto "diskutujících" jsou sice lidé zaregistrovaní na idnes, nicméně nemají o sobě vyplněny žádné informace, natož, aby psali svůj vlastní blog. Ale hejtovat jiné, to jim jde výtečně. 

Jen by mě zajímalo, zda by takoví hrdinové byli i z očí do očí, nebo jim vyhovuje schovávat se za monitor. Za sebe tipuju tu druhou alternativu.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Anna Novacek | pondělí 6.5.2019 8:41 | karma článku: 18,71 | přečteno: 983x
  • Další články autora

Anna Novacek

Čekání na obra

Už jako malou holčičku mě děda často brával na Ruzyni. Byl to snad nejoblíbenější cíl našich častých výletů z pražského Karlína.

15.5.2023 v 11:32 | Karma: 11,53 | Přečteno: 291x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Po letech...

Začátkem devadesátých let jsem byla na pionýrském táboře jako praktikantka. Na návštěvu tam přijel syn jednoho z vedoucích se svým kamarádem, oba tehdy byli v prvním nebo druhém ročníku na konzervatoři.

26.4.2023 v 17:17 | Karma: 16,92 | Přečteno: 617x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Já jsem o tom fakt nechtěla psát...

Myslím, že o válce na Ukrajině píše kdekdo, tak co bych k tomu mohla říct. Ale dnešní návštěva fastfoodu byla asi ta poslední kapka. Sice malá, ale zkrátka pohár přetekl.

9.4.2022 v 12:13 | Karma: 33,29 | Přečteno: 1163x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Máme covid aneb Jak se navyšují čísla

Včera byl na testech můj syn i jeho partnerka. Setkali se s námi v době, kdy jsme díky "propracovanému" trasovacímu systému vůbec netušili, že k nějakému rizikovému kontaktu došlo a měli bychom být opatrní.

29.12.2020 v 12:08 | Karma: 31,40 | Přečteno: 1208x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Máme covid? - II.

V sobotu jsme se dozvěděli, že je jeden z nás pozitivní a druhý negativní. Ale jak dál? Jsou v tom docela zmatky...

21.12.2020 v 16:34 | Karma: 15,72 | Přečteno: 620x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Monopol skončil. Čínské satelity obsazují orbitu, znepokojují Pentagon

8. května 2024

Čína buduje svou „flotilu“ satelitů v takovém tempu, že Spojené státy ztrácejí svou dominanci ve...

Další útok na politika v Německu. Někdejší primátorku napadli v knihovně

8. května 2024  12:47,  aktualizováno  17:57

Někdejší primátorku Berlína Franzisku Giffeyovou ve středu napadl útočník, těžkým předmětem ji...

USA pozastavily dodávky bomb Izraeli. Nechtějí krveprolití v Rafáhu

8. května 2024  10:51,  aktualizováno  17:29

Spojené státy odložily plánovanou dodávku munice Izraeli a kvůli jeho operacím v Rafáhu na jihu...

Výnosy z ruských aktiv půjdou na zbraně pro Ukrajinu, shodli se zástupci EU

8. května 2024  16:12,  aktualizováno  16:33

Zástupci členských zemí Evropské unie se ve středu v Bruselu v zásadě shodli, že výnosy z ruských...

Vyřešte nespavost svých dětí
Vyřešte nespavost svých dětí

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1513x
Dřív, než mě budeš pomlouvat a soudit můj život, obuj si mé boty a projdi mou cestu, projdi mou minulost, pociť mé slzy, zažij mou bolest, projdi kroky, které jsem prošla já, zakopni na každém kameni, na kterém jsem zakopla já. Za každým vstaň a jdi dál, tak jako já! A až potom můžeš soudit moje chování a tvrdit, že mě znáš...

Seznam rubrik