Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Kolečko se točí aneb Mimozemšťan trénuje pozemšťana

Zase ten zelenej skřehotavej šmejd. Tentokrát si mě pořádně vychutnal. A přitom jsem u něj chtěla jen nakoupit. Nic víc.

Můj táta mě poprosil, jestli bych mu u mimozemšťana mohla objednat nějaké reproduktory k televizi. Protože už je v důchodu, tak jsem je chtěla nechat dovézt k rodičům domů, aby se nemusel harcovat do Holešovic. Ale jako správná šetřilka jsem samozřejmě musela koupit ještě něco, aby mu to přivezli zadarmo. 

Vyskočila tam na mě nějaká dočasná super sleva pracích kapslí, tak jsem je chtěla přihodit do košíku, odeslat objednávku, zaplatit... normálně činnost na minutku, dvě. 

Ale tentokrát si ten zelenej zmetek nejspíš řekl, že mi tu slevu na dopravu zadarmo nedá. Kapsle jsem vložila do košíku a zadala kód. Vyskočila na mě hláška, že to platí až od určité částky. Té jsem ale přece dosáhla?! Chyba lávky, z košíku zmizely repráčky. Na monitoru se  začala odpočítávat doba, po kterou ještě sleva na kapsle platí. 15 minut... 

Našla jsem znovu bedýnky pro tátu a chtěla je vložit do košíku, ale na obrazovce se mi točilo kolečko. A točilo se, a točilo. Vteřiny a pak i minuty utíkaly a ten malej hajzlík mě posměšně upozorňoval, kolik času ještě zbývá, než mi z košíku pro změnu vyhodí ty kapsle. 12 minut... Zkusila jsem aplikaci v mobilu, ale ta byla mrtvá úplně. 

Tak zpátky na počítač. Konečně! Obě položky jsou šťastně v košíku. Teď už jen změnit adresu, zaplatit a je to. Kolečko se ale opět točí a stránka nereaguje vůbec na nic. 8 minut...

Znovu zkouška aplikace, znovu chcíplotina. Zpátky na počítač. Během skvělých tří minut se mi podařilo změnit dodací adresu. Rychlý pohled na časomíru. 3 minuty...

Teď už stačí jen kliknout na platbu, kartu už si to naštěstí pamatuje z minula, jinak bych to musela vzdát těsně před cílem. Na mobilu mi pípnul kód, zadala jsem ho dle požadavku a klikla na ověření. Nic. Další kliknutí, další... nejdřív bez reakce a poté hláška, že kód je neplatný. Než se mi povedlo přemoci všudypřítomné kolečko a požádat o zaslání nového ověřovacího kódu, na mobilu se mi objevila notifikace z banky o provedené platbě. 

Dech se mi pomalu zklidňuje, tep klesá na hodnotu životu bezpečnou. Zvítězila jsem nad tím zmetkem!

Partner se mě ptá - a proč tam zase nakupuješ, když u toho vždycky nadáváš? No... nakupuju. Mě by to bez toho adrenalinu snad ani nebavilo :)

 

 

Autor: Anna Novacek | sobota 28.9.2019 13:29 | karma článku: 15,43 | přečteno: 580x
  • Další články autora

Anna Novacek

Čekání na obra

Už jako malou holčičku mě děda často brával na Ruzyni. Byl to snad nejoblíbenější cíl našich častých výletů z pražského Karlína.

15.5.2023 v 11:32 | Karma: 11,53 | Přečteno: 291x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Po letech...

Začátkem devadesátých let jsem byla na pionýrském táboře jako praktikantka. Na návštěvu tam přijel syn jednoho z vedoucích se svým kamarádem, oba tehdy byli v prvním nebo druhém ročníku na konzervatoři.

26.4.2023 v 17:17 | Karma: 16,92 | Přečteno: 617x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Já jsem o tom fakt nechtěla psát...

Myslím, že o válce na Ukrajině píše kdekdo, tak co bych k tomu mohla říct. Ale dnešní návštěva fastfoodu byla asi ta poslední kapka. Sice malá, ale zkrátka pohár přetekl.

9.4.2022 v 12:13 | Karma: 33,29 | Přečteno: 1163x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Máme covid aneb Jak se navyšují čísla

Včera byl na testech můj syn i jeho partnerka. Setkali se s námi v době, kdy jsme díky "propracovanému" trasovacímu systému vůbec netušili, že k nějakému rizikovému kontaktu došlo a měli bychom být opatrní.

29.12.2020 v 12:08 | Karma: 31,40 | Přečteno: 1208x | Diskuse| Osobní

Anna Novacek

Máme covid? - II.

V sobotu jsme se dozvěděli, že je jeden z nás pozitivní a druhý negativní. Ale jak dál? Jsou v tom docela zmatky...

21.12.2020 v 16:34 | Karma: 15,72 | Přečteno: 620x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Al-Džazíra končí v Izraeli, rozhodla vláda. Televize se chce bránit

5. května 2024  13:28,  aktualizováno  15:25

Izraelská vláda jednomyslně schválila ukončení činnosti katarské televizní sítě Al-Džazíra v zemi....

Evropa potřebuje migrační pakt, míní Jourová. Je špatný, reagovala Pošarová

5. května 2024  14:47

Místopředsedkyně Evropské komise Věra Jourová uvedla, že Evropa nezvládá migraci a proto potřebuje...

Izrael zavřel hraniční přechod do Pásma Gazy. Humanitární pomoc tam končí

5. května 2024  14:36

Izraelská armáda v neděli oznámila, že po ostřelování uzavírá hraniční přechod Kerem Šalom, určený...

Nemít nohu nevadí. Hendikepovaní soutěží s „normály“, občas je i drtí

5. května 2024  14:05

Ty příběhy přináší téměř každý podobný závod a dá se očekávat, že je bude mít i právě skončený...

  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1513x
Dřív, než mě budeš pomlouvat a soudit můj život, obuj si mé boty a projdi mou cestu, projdi mou minulost, pociť mé slzy, zažij mou bolest, projdi kroky, které jsem prošla já, zakopni na každém kameni, na kterém jsem zakopla já. Za každým vstaň a jdi dál, tak jako já! A až potom můžeš soudit moje chování a tvrdit, že mě znáš...

Seznam rubrik