Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za vzpomínku, jako dítě jsem také pomáhala mamince. . Také mám na vánoční cukroví staré formičky po babičce, hlavně ty na medvědí pracky - a nemohu si je vynachválit. Nové, koupené v obchodě, se k nim nedají přirovnat. Jak nevhodným tvarem,, tak i materiálem ze kterého jsou vyrobeny. Pracovat s nimi je radost. Příjemné pečení přeji. R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za vzpomínku, taky vlastním podobné poklady a s nimi i krásné vzpomínání na domov;-)R^V

1 0
možnosti
IM

I55v69a87n 42M17i85n92á29ř

2. 12. 2018 22:11

Hezké čtení. Škoda, že až s postupujícím věkem zjišťujeme - kolik nejen praktických, ale hlavně krásných a půvabných maličkostí .. z našeho života mizí.

4 0
možnosti
KT

Mizí ovšem jen to, co necháme dobrovolně zmizet. U nás např. nic nemizí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1513x
Dřív, než mě budeš pomlouvat a soudit můj život, obuj si mé boty a projdi mou cestu, projdi mou minulost, pociť mé slzy, zažij mou bolest, projdi kroky, které jsem prošla já, zakopni na každém kameni, na kterém jsem zakopla já. Za každým vstaň a jdi dál, tak jako já! A až potom můžeš soudit moje chování a tvrdit, že mě znáš...

Seznam rubrik