Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I68v71a26n 55M30a53r64e36k

11. 1. 2019 19:38

Tak to máte smůlu pí.Novacek. v poslední době jsem si asi 4x nechal doručit zásilku poštou s vyzvednutím u přepážky. Vše bylo bez problému

Jiný přepravce mě SMS zprávou upozornil, že mi zásilka bude doručená mezi desátou - dvanáctou hodinou. . . Přijeli až po 14 hodině, takže 4 hoďky v trapu.;-(

2 0
možnosti
Foto

Pane Marku, chyba se může stát. Mě spíš vadí chování zaměstnanců pošty v případě, že dojde k problému. Neochota cokoli řešit, nevhodné chování k zákazníkovi.

0 0
možnosti
KT

Máme e-shop, ale někteří zákazníci poštu vyžadují.

Jinak si nevyberete 14 dní před Vánocemi jsem si něco objednala, dodavatel měl pouze DPD. Balík nejen, že se dodnes nenašel, ale dopravce to odmítá řešit.

0 0
možnosti
Foto

A co takhle dát zákazníkům na výběr. Já mám s poštou tak negativní zkušenosti, že čtu vše o jejím fungování včetně diskusí do kterých se také zapojuji. No a z těch diskusí vyplývá, že někde je pošta lepší než ostatní dopravci a jinde je to naopak. Proto jsem rád když mi e-shop dá na výběr a ne jako se mi u mnoha hlavně specializovaných, asi malých, e-shopů stává že využívá pouze poštu.

0 0
možnosti
Foto

No je to běs, ale i PPL má své mouchy (ztracený balíček nebo upozornění na doručení až v době, kdy už byl balíček doručen). Tak snad jedině Geis, ti mě ještě nezklamali (ale neměli tolik příležitostí jako Česká pošta).

0 0
možnosti
Foto

Česká pošta se chová jako totální "blběna". Kdyby se už před třemi lety, (kdy počet zásilek vzrostl o 15 procent) přednostně zaměřila na místa, odkud pochází nejvíce stížností a začala je řešit, nemusela mít nyní problém. No, ale pokud má šéf pošty za nulu starostí tak královský plat a celému tomu velkému spolku šéfuje ministr vnitra Jan Hamáček /a před ním Milan Chovanec/ z ČSSD, nikdo se nemůže divit, že je v České poště takový binec. ;-O!!

0 0
možnosti
Foto

Souhlas. Platíme si z daní neschopnou poštu, aktivistickou televizi a rádio (co jiného je koncesionářský poplatek než daň?), spoustu zbytečných neziskovém přisátých na stát.

3 0
možnosti
VK

Nemělo by se zapomínat, že ČP je podfinancovaná, protože stát si něco objedná (veřejná služba) a nezaplatí to. Že lidem tolik nevadí, když se horem spodem cpe do Českých drah.

0 0
možnosti
DR

S balíkem do ruky mám zkušenosti jako odesílatel poněvadž často prodávám na Aukru. Nikdy absolutně žádný problém, doručení kupujícímu druhý max. třetí den.

2 0
možnosti
Foto

I25v35a62n 92V84e73s15e76l54ý

11. 1. 2019 14:51

A posíláte skutečně ten komerční produkt "balík do ruky" nad kterým nemá dohled Český telekomunikační úřad nebo "doporučený balík" patřící do základních poštovních služeb s dohledem ČTÚ?

0 0
možnosti
Foto

Pošta je opravdu schopna lecčeho, jednou dokonce vydala cenné psaní pro mě někomu úplně cizímu. Naštěstí to byl slušný člověk a psaní mi pak donesl domů osobně (čili co nezvládl poštovní profesionál, zvládl poštovní amatér :-).

Ale zatím bych poštu nerušil, služba Balík na poštu jakž takž funguje stále, skoro 70% balíků se podaří doručit během prvního týdne a jen asi pět procent se doručuje déle než dva týdny. Ovšem služba Balík do ruky u nás v Radotíně definitivně přestala fungovat už dost dávno, i když oficiálně funguje stále (stylem „Dnes vám budeme doručovat... Pokus o doručení přes veškeré úsilí nebyl úspěšný“ :-).

0 0
možnosti
Foto

Zásilku dodanou jinému jsem honila přes Zásilkovnu. Jenže to zdupal odesílatel.

0 0
možnosti
LB

Chcete-li se hořce zasmát, doporučuji Vám napsat svoje patálie na nejzbytečnější osobu v zemi, čili na poštovního ombudsmana.

S Českou Poštou mám také řadu nepěkných zkušeností, od doručení balíku určeného někomu jinému přes nedoručení balíku vůbec a urgování po několika týdnech, abych si ho vyzvedl.

Neschopnost managementu České Pošty dokládá i to, že nechala takový podíl trhu všem těm PPL, DHL, GEIS a dalším, ačkoli ti tu neměli po revoluci naprosto nic a Česká Pošta veškerou svoji infrastrukturu.

3 0
možnosti
JA

J70i46ř27í 90A39l14e95x62a

11. 1. 2019 13:20

No, pane Novacek, já mám neblahé zkušeností například s Geis nebo PPL. Ty ale zrušit nejde, jsou "soukromé"....:-/

2 0
možnosti
TB

nejde o pána, ale o paní, cizina nemá překlenovací část příjmení jako je to u nás

1 0
možnosti
PD

P66e41t39r 57D97r79a77p83a47l

11. 1. 2019 13:19

no, normální člověk by zašel na poštu a vyřešil to tam, nenormální bude otravovat prodejce, aby mu to poslal ještě jednou

0 2
možnosti
Foto

Normální člověk očekává službu, kterou si zaplatil. Nenormální se nechá buzerovat neschopným přepravcem.

8 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1513x
Dřív, než mě budeš pomlouvat a soudit můj život, obuj si mé boty a projdi mou cestu, projdi mou minulost, pociť mé slzy, zažij mou bolest, projdi kroky, které jsem prošla já, zakopni na každém kameni, na kterém jsem zakopla já. Za každým vstaň a jdi dál, tak jako já! A až potom můžeš soudit moje chování a tvrdit, že mě znáš...

Seznam rubrik