Diskuse

Osobní bankrot

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

Pri vsi ucte, nemohu souhlasit s tim "Nikdy to není jen vina jedné strany." - vazne "nikdy"? Ja bych rekl, ze v 90% pripadu je tochyba prave jen dluznika.

Veskere podminky jsou VZDY ve smlouve, pokud by nebyly, nebyla by platna ani smlouva, resp. nikdo nemuze vymahat nic, co ve smlouve neni.

Kdyz nekdo podepise neco, co si neprecte, nebo precte a nerozumi tomu, tak je to jen jeho chyba!

A pujcovat si v situaci, kdy uz nestiham platit pujcky, ktere mam... No, co k tomu dodat :-/

12 1
možnosti
Foto

Milý pane, neobhajuji dlužníky, ale co dodat k vaší poslední větě? Příklad. Moji kamarádku vyměnil manžel za mladší model, nechal ji dva puberťáky, přestal splácet hypotéku, na děti nedal ani korunu a do toho ji zemřela maminka, na jejíž pohřeb prostě neměla peníze. Tak si ošetřovatelka v LDN vzala svoji první půjčku. Než se zbavila bytu s hypotékou, manžel (sice v rozvodovém řízení, ale stále manžel) nasekal dluhy a nesplácel. Protože rozbitou pračku nebo kotel zpětně nekoupíte, ani puboše zpětně nenakrmíte, už se v tom vezla. I ona je oddlužená, ale ani omylem bych neházela vinu jenom na ni.

9 2
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1513x
Dřív, než mě budeš pomlouvat a soudit můj život, obuj si mé boty a projdi mou cestu, projdi mou minulost, pociť mé slzy, zažij mou bolest, projdi kroky, které jsem prošla já, zakopni na každém kameni, na kterém jsem zakopla já. Za každým vstaň a jdi dál, tak jako já! A až potom můžeš soudit moje chování a tvrdit, že mě znáš...

Seznam rubrik