Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Dobrý den. Diskuzi jsem přečetla. Nebudu hodnotit téma kouření nebo nekouření, ale vysmeknu Vám poctu za to, že jste v diskuzi obstála, aniž byste mazala, pro Vás, možná, nepohodlné příspěvky. Ne každý bloger/blogerka to zvládne, jak je známo.

Není nic zbabělejšího snažit se umlčet ty, kteří mají jiný názor než jáR^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám. Upřímně, ani mě to nenapadlo, diskuse by v takovém případě pozbyla smysl...

1 0
možnosti
PB

Tak jsem si tu diskuzi projel ještě jednou a taky tam žádnou hromadnou nenávist nevidím. Jen vás jeden nazval slečinkou (což má význam "rozmazlená, změkčilá") a vámi podobné názory za hysterické. V tom fakt nenávist nespatřuji. Já si spíše myslím, že vaše zklamání pramení z očekávání jiného průběhu diskuze. Vy jste deklarovala své právo nemuset čuchat nějaký elektronický smrad a očekávala jste, že vám dá 70% ostatních jednoznačně za pravdu a těch 30% zbylých bude neomaleně prosazovat svůj primitivní nárok čadit kdekoliv a komukoliv pod nos. A ty že rozdrtíte podpatkem svých logických argumentů o právu na čistý vzduch. Takže spíše jste očekávala více hrubých příspěvků a velkolepé vítězství. Jenže se se to zvrhlo na to, že vám 95% všech dalo za pravdu a jako viníka tohoto stavu neoznačilo kupodivu kuřáky, nýbrž protikuřácký zákon, který je původcem tohoto blázince.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za Váš rozbor. Jsem ráda, že víte, co jsem čekala a chtěla. Možná jste si ale nestačil všimnout, že můj blog byl o elektronických cigaretách, ne o těch zlých kuřácích.

0 0
možnosti
Foto

Ono téma kouření je něco jako rudý hadr před očima býka. U politických článků bývají ty diskuse mnohem vášnivější. Chce to brát s rezervou.R^

3 0
možnosti
JR

to jsou vetsinou takovi ti brouci pytlici-vsude byli vsechno znaji,ale beda,jak neni po jejich:-)a jmeno Teodor Bezdek zni velmi, ale velmi pravdepodobne;-D

2 0
možnosti
Foto

:-)Buďte nad věcí, až přituhne, dozvíte se o sobě mnohem horší věci. Přeji pevné nervy

4 0
možnosti
Foto

Zrovna jsem se tam podruhé podívala...a (pravda jen tak letmo) mi to jako nějaká divoká diskuse rozhodně nepřijde.

7 0
možnosti
Foto

Je pravda, že jsem těch diskusí nepřečetla tolik... možná jsou některé natolik divoké, že ta "moje" je proti nim čajíček :-)

2 0
možnosti
JK

Ta diskuse pod vaším minulým blogem o zákazu kouření byla velice slušná, žádnou nenávist ani vyloženě nadávání jsem tam nezaregistroval. Nespletl jsem si diskusi?

1 0
možnosti
Foto

No možná jsem vztahovačná, ale slova jako hysterka nebo lžete mi poněkud vadí. Zejména pan Teodor Bezděk tam hejtoval kdekoho.

0 0
možnosti
JH

zkopírováno

platí zákaz i pro tento typ cigarety na veřejných prostorech.?

Ano, samozřejmě. I sám nový zákon č. 65/2017 Sb., o ochraně zdraví před škodlivými účinky návykových látek, to stanoví výslovně. V ustanovení § 8 odst. 1 pod písmeny a) až l) jsou taxativně vyjmenovány prostory, kde se zakazuje kouřit a v odstavci 2 se výslovně stanoví, že se zakazuje používat elektronické cigarety v místech uvedených v odstavci 1 písm. a) až j), s výjimkou prostor, na které se zákaz kouření nevztahuje.

0 0
možnosti
DH

Máme snad svobodu a demokracii kterou jsme si po létech všelikého útisku sami tak pracně našimi klíčky na těch ryncích vycinkali, a tak snad konečně můžeme dostat a využívat tu trochu zdejšího prostoru na vyjádření svého názoru.

1 0
možnosti
Foto

V mezích slušnosti bezesporu.

2 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1513x
Dřív, než mě budeš pomlouvat a soudit můj život, obuj si mé boty a projdi mou cestu, projdi mou minulost, pociť mé slzy, zažij mou bolest, projdi kroky, které jsem prošla já, zakopni na každém kameni, na kterém jsem zakopla já. Za každým vstaň a jdi dál, tak jako já! A až potom můžeš soudit moje chování a tvrdit, že mě znáš...

Seznam rubrik